Jednání se zákazníkem
Seminář určený pro pracovníky, kteří v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty musí dbát na dokonalý "prozákaznický" přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.
Program:
- profesionální přístup ( kdo je zákazník, jeho potřeby a očekávání, zásady komunikace se zákazníky, cíle rozhovoru, model efektivní sociální komunikace)
- pozitivní komunikační a vztahové prvky
- možnosti ovlivňování (kultura projevu, verbální a neverbální komunikace, co do komunikace se zákazníky nepatří)
- nekonfliktní zvládání námitek zákazníků ( nácvik řešení konkrétních námitek dle potřeb účastníků)
- řešení nepříjemných komunikačních situací
Cíle školení:
- zvýšit profesionalitu pracovníků
- zvýšit kvalitu poskytovaných služeb
- zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce
- naučit se využívat pozitivních komunikačních prvků, budovat tak pozitivní vztahy se zákazníkem a předcházet konfliktům
- naučit účastníky používat efektivní metody komunikace
- naučit účastníky vhodné reakce a odpovědi na nejčastější námitky zákazníků a nabýt tak jistoty při řešení vzniklých situací
- osvojit si asertivní techniky při zvládání obtížných komunikačních situací s ohledem na udržení dobrého vztahu s klientem
Lektor: Mgr. Lenka Přívětivá - samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
V ceně semináře je pracovní materiál, psací potřeby a občerstvení - káva, čaj, voda, koláčky, bageta.