Efektivní propagace firmy v zahraničí
ZRUŠENO! z důvodu nízkého počtu přihlášených
Obsah
1. Analýza exportního potenciálu – zvážení exportních předpokladů a výběr správných nástrojů na podporu propagace produktu v zahraničí
2. Zahraniční internetový marketing – zahraniční vyhledávače a PPC systémy, jejich podíly na trhu a rozdíly. Výběr a použití klíčových slov
3. Příklady a trendy realizace – postupy při realizaci optimalizace webu a internetové reklamy na zahraničních trzích: SEO a PPC s ohledem na různé vyhledávače
4. Případové studie – analýza, návrh strategie, realizace, vyhodnocování a reportování konkrétních marketingových zahraničních kampaní pro firmy z B2B i B2C oblastí
Cíle
1. Analyzovat exportní možnosti a potenciál firmy na zahraničních trzích, porovnat tradiční nástroje propagace s novými a vybrat efektivní nástroje pro mezinárodní marketing konkrétního trhu. Charakterizovat a systematizovat nástroje internetové propagace a možností marketingové podpory v zahraničí: SEO a PPC. Seznámit se se zahraničními vyhledávači, jejich podíly a rozdíly v zahraničních internetových prostředích.
2. Seznámit se s příklady úspěšných realizací internetových kampaní pro společnosti v různých oborech a odvětvích (jednoúčelová zařízení, linky, zboží pro domácnosti, atp.) Analýza aktuálního stavu a možností zvýšení efektivity, výběr nástrojů internetové reklamy, tvorba správné strategie, příprava a realizace kampaně forem s různým produktem (technologie, stroje a zařízení, spotřební zboží, služby atp.).
Přednáší a na Vaše dotazy odpovídají
Mgr. Jan Bruštík MBA
- má více než 10ti leté zkušenosti v oblasti zahraničního obchodu a marketingu. Praxi získal mimo jiné na projektech pro významné mezinárodní společnosti Skype Int., Betfair, SONY, Ikea atd. Je jednatelem společnosti PartnerCIS.
Bc. Jiří Holeček
- je key account manager ve společnosti PartnerCIS a spravuje řadu marketingových projektů především pro české exportéry. Má velmi dobré zkušenosti z podpory a rozvoje marketingových kampaní na internetu v zahraničí.
Pro koho je seminář určen: vedoucí pracovníci, obchodníci, marketingoví manažeři.
Doba trvání: 3 hodiny
Po obdržení přihlášky Vám bude zaslána Faktura – daňový doklad. Bezplatné storno přijímáme nejpozději 5 pracovních dní před konáním semináře.