Efektivní propagace firmy na internetu
Efektivní propagace firmy na internetu? Víme jak na to!
Přednáší a na Vaše dotazy odpovídají:
Mgr. Jan Bruštík MBA
- má více než 10ti leté zkušenosti v oblasti zahraničního obchodu a marketingu. Praxi získal mimo jiné na projektech pro významné mezinárodní společnosti Skype Int., Betfair, SONY, Ikea atd. Je jednatelem společnosti PartnerCIS.
Bc. Jiří Holeček
- je key account manager ve společnosti PartnerCIS a spravuje řadu marketingových projektů především pro české exportéry. Má velmi dobré zkušenosti z podpory a rozvoje marketingových kampaní na internetu v zahraničí.
Obsah
1. Analýza exportního potenciálu
2. Zahraniční internetový marketing
3. Příklady a trendy realizace
4. Případové studie
Cíle
1. Analýza svých exportních možností verze „Analýza exportního potenciálu.
2. Představení běžných způsobů propagace v zahraničí a dozvědět se o nových efektivních způsobech marketingu a propagace
3. Charakteristika a systematizace marketingových nástrojů a postupů v praxi
Pro koho je seminář určen: vedoucí pracovníci, obchodníci, marketingoví manažeři.
Doba trvání: 3 hodiny